Glumica i pop zvezda Ariana Grande pokrenula je svoj brend R.E.M beauty 2021. godine. Kreiranje brenda trajalo je oko 2 godine, međutim, odvijalo se u tajnosti. Tokom godina, brend je zadobio mnogo simpatija i zadovoljnih korisnika čemu je doprinela činjenica da i sama Ariana koristi proizvode kako na nastupima, tako i u medijskim gostovanjima.
Krajem ove godine očekuje se da njen novi film “Wicked” ugleda svetlost dana, a dok svi željno iščekuju premijeru, savršeno odrađen marketing dodatno pojačava uzbuđenje. Deo marketing tima je i sama Ariana Grande koja tumači lik Glinde – jedne od glavnih uloga u filmu, koji nam pripoveda priču o Čaorbnjaku iz Oza pre dolaska Doroti u njihov svet.
R.E.M beauty je najavio lansiranje nove kolekcije inspirisane filmom “Wicked” za 1. oktobar.
Kolekcija se sastoji od 9 proizvoda čije su boje ambalaže usklađene sa likovima – roze (Galinda) i zelene (Elphaba).
Prvi proizvod je paleta senki od 12 boja u mat i šimer nijansama. Preostalih 8 proizvoda čine 2 seta – Galindin i Elphabin. Proizvodi u setovima su gotovo identični sa različitim nazivima i nijansama koje predstavljaju omaž ovim izvanrednim likovima. Roze set se sastoji od tečne senke u lila i roze boji, olovke za oči u ledeno plavoj nijansi i ciklama rumenila i karmina.
Zeleni set čini tečna senka u zelenoj boji i boji šampanjca, maslinasta olovka za oči sa crnim šljokicama, rumenilo u tamno crvenoj boji i karmin čija boja varira od bordo do crne.
Ariana nije lansirala samo šminku, već i nekoliko proizvoda za negu kože među kojima su: Glow Drops – hidrirajuci serum sa peptidima i hijaluronskom kiselinom; ulje za usta u 3 nijanse koje se prilagodjava boji usana nosioca i maske za ispod očiju sa kofeinom i hijaluronskom kiselinom
Kao inspiraciju za kolekciju, vlasnica hitovaa God is a Woman, Side to Side i Thank You, Next navodi da je želela da pruži svojim obožavaocima priliku da ne samo uplove u svet Oz-a, već da se uz pomoć šminke osete i kao deo istog.
Priredila:Jovana Srdić
Foto: R.E.M Beauty