Kreirana sa idejom da kultne siluete kuće ujedini sa novom generacijom modnih muza, nova Versace kampanja za proleće/leto 2024. obradovala nas je vanvremenskim komadima predstavljenim kroz ikonične portrete novog starog zaštitnog lica – supermodela Klaudije Šifer.
Ovoga puta, legendarna 53-godišnja lepotica našla se u društvu nekih od najtraženijih modela današnjice: Loli Baijom, Monom Tugor i Fernandom Lindez.
„Moć ovih sjajnih žena obučenih u restaurirane signature komade i tkanine naše kuće je neverovatna. Ovo je sve što volim kada je moda u pitanju. Naravno, to je naš Versace!’’, ovim povodom izjavila je Donatela Versaće, prvo lice najpoznatijeg italijanskog brenda koji je zenit svoje popularnosti dostigao u poslednjoj dekadi 20. veka, na talasu unikatnog modnog izraza osnivača Đanija Versaćea i elegancije i gracioznosti sa kojom su Versace kolekcije nosili njegove muze i najtraženiji supermodeli tog doba: Naomi Kempel, Sindi Kraford, Klaudija Šifer, Linda Evanđelista i Kejt Mos.
U čast novih ideja i svežih perspektiva, Versace SS24 kampanja u centar pažnje stavlja lidere sledeće generacije modela, dok nam u isto vreme nagoveštava nove sezonske stilove zaokrućene debijem novih torbi Medusa ‘95. Kreiran u dve prefinjene verzije, novi model aksesoara izrađen od meke, gipke kože prepoznaćete po još jednoj inovaciji: redizajniranoj verziji Versaceovog prepoznatljivog metalnog amblema Meduze.
Pogledajte deo nove kampanje i procenite da li je ovo sezona u kojoj će luksuzna modna kuća doživeti svoju novu, još snažniju renesansu.
Foto: Versace