Januar nam donosi početak Kineske nove godine, godine Zmaja, koja prema kineskom zodijaku simbolizuje najsrećnije i najmudrije razdoblje, ali i period koji u naše živote donosi najviše promena. U čast ove posebne godine, luksuzni modni brend Burberry je lansirao svoju moćnu, crvenu, zmajem inspirisanu kampanju čija su zaštitna lica ambasadori brenda Tang Vei i Čen Kun.
Fotografisana usred užurbane svakodnevice ulica Čengdua, četvrtog po veličini kineskog grada i jednog od najvećih fashion centara ove zemlje, nova kampanja sjedinjuje noseće elemente klasičnog odevanja sa sofisticiranim pogledom u budućnost.
Uz karo dezen, jedinstveni trademark elementima Burberry dizajna, kolekcija odiše živopisnom crvenom nijansom i detaljima ruža koje se u Kini neizostavno povezuju sa srećom i prosperitetom.
Pored kaputa i mantila kao neizostavnih komada, kolekcija sadrži zanimljive trikotažne komplete, košulje maxi kragni kao i dodatke poput sunčanih naočara i torbi elegantnih silueta koje savršeno zaokružuju svaki autfit, a dolazak nove kolekcije očekuje se već na proleće 2024. Prokrstarite kroz kolekciju i pronađite vaš novi omiljeni komad za godinu koja obećava dobre stvari!
Foto: Burberry